Friday, June 18, 2010

videoclip kembara siswi anjuran Jaksa Heswi KTDI 09/10

video ni memang dah terlalu lewat untuk di upload.tapi aku nak upload jugak. penat dah edit-edit sampai kol 3pagi. haha.
senang je rupanya nak buat video ni. aku download free videopad video editor cari kat google je, actually banyak lagi tools yang boleh guna untuk buat video ni lagi cantik, tapi takda masa plak nak buat. so buat simple and ringkas je. lagu pon aku men amik randomly je dari file, tak sangka plak macam sesuai je. haha.
anyway, thanks to wan nadhirah selaku cameraman for the whole event. dia yang ambil semua video ni pakai camera aku, aku cuma edit-edit je. wan tak jon rakit, tak join water confident, tak join explore race semata-mata nak ambil semua gambar ni. terima kasih daun keladi daun pandan..
gambar tak berapa cantik la maybe camera aku murah sangat kot. ahahaha. dan ending dia tak berapa best ar. macam tersangkut. aku tak taw pahal jadi camtu, dah dua tiga kali edit, jadi camtu. sepatutnya ada gambar ramai-ramai dengan ucapan terima kasih, tapi tak muncul plak. huhu.
jap, nak buat ucapan hari raya. akhir kata,
saya nak ucapkan selamat maju jaya pada jaksa akan datang, especially jaksa biro hal ehwal siswi, amiza. saya jugak nak mintak ampun dan maaf jika sepanjang saya sebagai jaksa, ada salah dan silap kata dan perlakuan, ada kekurangan dan kelemahan, harap semua warga ktdi dapat maafkan saya..
semoga kita berjumpa lagi! tata!

No comments: