Monday, July 19, 2010

azam operation lutut

adikku azam operation besok. hari ni dia admit ward kat pusrawi.
dia memang dah compliant pain at knee dah 2 bulan lebih kot. aku dah suruh pegi check tapi dia ingat sakit-sakit biasa je.. mama aku pegi bawak dia pegi urut lutut lak tu!!!
aku dah agak dari awal lagi mesti ligament tear, ha, memang betul pon, kelmarin pegi buat x-ray memang ligament tear pon..
sekarang aku rasa bersalah GILA sebab dari awal lagi tak paksa dia pegi check.
walaupon aku ni blaja tinggi pon, tak guna je adik sendiri pon tak terjaga!!!
sekarang ni risau gila sebab besok dia operation. dia orang pertama diantara kitorang tiga beradik yang pegi operation. aku tahu aku ada masalah pembekuan darah, tapi tak tahu a kot-kot dia ada jugak. risaunye..
huhu.. cian adik aku ni.. mesti die tengah takot skang ni.. dia perlukan aku disisinya..
tapi aku ada kelas besok.. aku nak pegi melawat dia cam mane... (T.T)
sekrang ni aku fikir, kalau dia tanya aku,
"lepas operation ni, kalau dah baik, boleh ke dia main bola atau join sukan lasak lagi?"
macam mana aku nak jawab ek?
dia ni memang aktif gila dalam sukan. semua games dia join. macam mana kalau lepas op pon dia masih rasa sakit ke, or kena limit nak join sports lagi???
macam mana ni? ya Allah kenapa aku rasa macam bengap semacam je nih?!!!!
blaja ortho masa year 1, mana aku ingat!!! argh! aku takleh grad lagi! ilmu tak cukup di dada lagi!
huwaa.. azam.. isk3. sian kat ko.. harap besok aku dapat kebenaran nak gi melawat ko. T.T
ya Allah. tolong permudahkanlah segalanya..
tiada apa yang dapat aku risaukan melainkan keluarga aku saja.
kalau dia perlu rasa sakit, aku rela rasa sakitnya.
kalau dia perlu risau, aku rela rasa risaunya.
kalau dia perlu sedih, aku rela rasa sedihnya.
T.T

1 comment:

aCu said...

moga dipermudahkan kesemuanya urusan. amin~