Saturday, July 10, 2010

surat cinta kesayangan ku junior baru.

aku dapat 25 surat cinta dari insan baru kesayanganku yang baru je hadir dalam hidup aku. surat tahun lepas ada yang hilang, ada yang masih disimpan, jadi kali ini aku nak letak kat dalam almari buruk aku ni supaya ia tidak hilang lagi sehingga ke akhir hayat sekalipun.. tapi ini cuma surat dari adik-adik kesayangan ku je la yang aku simpankan dalam ni, kalau surat cinta sebenar, sorry ar nak letak kat sini. haha..






















terima kasih adik-adikku. akan akak semadikan kenangan kita di MMP di dalam hati dan surat cinta ini akan akak jadikan kekuatan untuk teruskan perjuangan ini.
piu-piu kap kap kap,
piu-piu kap kap kap,
mama mia mama ya,
mama mia mama ya,
mmmuahh!
i LOVE you!

3 comments:

aCu said...

fewwwiiit! akak pc dpt surat chenta! hehe..oh. kami suke cheers tu!

Hazwani said...

wah..... siap upload sume.. hahaha..

Shamil Alfilfilani said...

cumel la akak ni.. nak jadi adik angkat gak hahaha