Sunday, October 31, 2010

Petua Sakit Belakang

Petua Kurangkan Sakit Pinggang bila Nak Tiba Waktu Tutt Tutt
( untuk wanita sahaja)


genggam sepuluh jari kau nak boxing, gunakan jari tulang jari yang timbul-timbul tu, gosok kat belakang 10 kali. pastu kau gunakan ibu jari kau yang panjang tu tekan-tekan sambil pusing kat muscle.
pastu nak lagi best, kau elastikkan badan ke belakang macam ahli gimnastik tu 10 kali.
kalo rase sakit lagi, ko tunduk kedepan dan tahan 10 kali.
boleh try jugak berdiri posisi lordosis (dalam layman word, tonggek) selama 3-5 minit.
hadoih. memang bertambah sakit. tapi pastu rase best. huhu.

:")

POKOK
Aku suka pokok. tak tahu lah kenapa mungkin sebab aku dulu suka monyet masa zaman sekolah. maybe skng aku macam dah matured sikit, so aku dah tak berapa suka monyet, tapi suka pokok. suka lukis pokok. warna pokok. tengok pokok. bercakap dengan pokok. ambil gambar dengan pokok. aku nak rumah aku atas pokok. tapi macam tak mungkin je. unless bakal laki aku pon gila pokok, kot kot dia nak beli rumah atas pokok. pehh.












I <3 POKOK!
:"D

No comments: