Tuesday, October 11, 2011

Majlis Konvokesyen UKM (Fakulti perubatan dan Universiti)

aku tahu memang dah hampir 3 minggu aku konvo, tapi peduli apa kan, aku nak letak jugak gambar konvo aku dalam blog ni. semenjak kerja ni, memang takda masa nak tulis2 blog la, sedih betul, so letak gamber je la. haihh~ ='( 

oh ya, gambar sebelum ni cuma pre-konvo je, saja je dok test2 jubah camwhore sekejap dgn kawan2, tp ni gambar masa hari konvo. thanks to Azmi, adik aku yang tolong amik gambar.

Ibunda dan Ayahnda Tercinta. 
Ayahnda Dekan Fakulti Perubatan UKM
Ayahnda Pengetua Kolej Tun Dr. Ismail UKM
Kak Jeha my Ex-Housemate. RINDU KAK JEHA. =')
Kak Ika, Ex-Bendahari Jaksa
Wan Nadhirah dan Tuo Mamin. Sweet Friends I ever had. =)
Kak Zila, my Ex-Housemate (sama dgn Kak Jeha. I WILL MISS U KAK ZILA..=')


nak tgk gambar sekecik ni, sila click to enlarge, kalau tak memang boleh dapat glaucoma=')




OK. SORRY FOR BEING CAMWHORE 
=')

No comments: